Bir de üzerine 400mbit dedike hat verin. Colocation'cılar ölsün Dağhan Bey kimse iş yapamasın, colocation da neymiş değil mi ama
Bu konuya benzer her noktada neden bol miktar'da hat vermeleri yönünde teklifler ediyorsunuz bunu anlamak pek mümkün değil ?
Sektör'de halen bol hat vermenin bir avantaj olduğunu düşünen dostlarımızı görünce ileriye gitmediğimizi düşünmekteyim.