Konu
DGN Teknoloji'den Vadeli Donanım Desteği!
15-07-2014, 16:18:08
#3
aog
Bir de üzerine 400mbit dedike hat verin. Colocation'cılar ölsün Dağhan Bey kimse iş yapamasın, colocation da neymiş değil mi ama