sitenizi pm ile gönderebilirseniz incelemek isterim.
pm attım hocam
siteniz web yönetici araçlarına kayıtlı ise muhtemelen yediğiniz ceza hakkında mail atılmıştır mail adresine gelen ceza bilgilerini buraya yazarsanız bilgili arkadaşlar daha çabuk yardımcı olacaklardır.
herhangi gelen bir mail ya da manuel işlem yok. Bu sebeple yeniden değerlendirme isteği de gönderemiyorum.