Konu
Üniversite tercihleri arkadaşlar HELP ME :(
15-07-2014, 10:59:22
#5
T1mSaH
Hocam seninkisi bir nevi sınavsız geçiş gibi oluyor sanırım. Dikey geçiş sınavı daha yapılmadı çünkü. Bende onu bekliyorum.
Dış ticaret iyidir, fırsatın varken kullan derim.
Kendini geliştirmen dileği ile...