Hocam seninkisi bir nevi sınavsız geçiş gibi oluyor sanırım. Dikey geçiş sınavı daha yapılmadı çünkü. Bende onu bekliyorum.
Dış ticaret iyidir, fırsatın varken kullan derim.
Kendini geliştirmen dileği ile...