Sağ olun. Tecrübe yaşadıkça kazanılıyor. Herkesin dikkat etmesi gereken hassas bir konu.
Hem de çok hassas bir konu. Bir kaç gün sonra gerçekten devredecek bile olsanız, o arada bir sıkıntı olursa, o an domain sizde olduğundan direk sorumlu siz olursunuz. Parasını peşin alsam, milyon dolarlık satış yapmış olsam, yine de NS tanımlamam.