Tema ve satıcı ile ilgili görüşlerimi belirtmek için yazıyorum. Tema sade, göz yormuyor kullanıcı dostu, adsense dostu çok memnunum. Tabi temadan ziyade temayı hazırlayan alışveriş yaptığımız arkadaş içinde bir iki kelime edeyim, 40 TL lik temayı gece birde gönderdi, tema ile ilgili özel isteklerimi hiç of puf demeden güler yüzle yerine getirdi, bizim yaptığımız işler için çok ama çok değerli zamanını ekstra bi ücret istemeden bana ayırdı. Söyleyecek başka birşey yok sanırım. Bol kazançlar diliyorum . (Özel istekleri yerine getirdi yazdım diye adama çökmeyin şunu yap bunu yap diye

Herkese hayırlı bol kazançlar .