bence illegal bir durum yok , r10 konusu acıldıktan sonra 300 den fazla begeni gitmiş bugun
official page olmasından dolayı facebook ile irtibata gecmişlerdir, normal sartlarda facebook email üzerinden dogrulama taleplerini karşılamıyor, kendi özel sistemleri ile otomatik degerlendirme ve kontrol var