normalde hiç karpuz yemem ama şöyle soyleyim içi geçmiş soluk cıkıyo dediğin karpuzdan lap lup ses cıkar içi geçmemiş diri karpuzda yankılanma olr ve vurduğunda karpuzun tamamen titrediğini hissedersin şu aralar oyle bi karpuz yemek istiyosan diyarbakıra git askerde ordaydım bi tarlaya oturup 2 3 karpuz yer gelirdik harika oluyodu hem sert hemde sulu

vışşş