Ben 100 saatlik kurs alınca devletin öğretmeni mi olacağım iyimiş nereden başvuruyoruz lise yıllarından sözüm var kendi kendime eğer öğretmen olursam ben herkese 100 verir idim diye onu gerçekleştirmem için iyi bir fırsat bu benim için.