Şu saçma sapan eğitim politikaları bitmediği sürece bu ülkede işsizlik sorunu çözülmez. Piyasaya fazladan elaman sürmekle verimi arttıracaklarını sanıyorlar.

Sadece bu konuda değil başka konularda da çok yanlış adımlar atılmış durumda. Türkiye'de neredeyse her üniversitede mühendislik fakültesi var ve sadece bir yıl içerisinde on binlerce mühendis mezun olmakta bu yetmezmiş gibi adamlar gidip bir de teknoloji fakültesi diye bir fakülte kurup, bir o kadar mezun daha piyasaya sürdüler.