barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kavun deilki Koklayak
eskiden karpuzunda kokusu vardı kabak aşısı vuruyorlar karpuza bitiriyor kokusunu tadını kestiriyorsn karpuzu kıpkırmızı tamam diyosun iyi aldım evde bi yiyosun ne tadı var ne kokusu