Yasaklanmasına rağmen hala piyasada kabak aşılı karpuzlar satılıyor. Geçen kesmece aldık karpuzun ici kan gibi, görüntüsü 10 numara eve getirdik tadı kabak gibi.
Küçük esnaftan almayın, %90'ı hile hurda yapıyor, sonra küçük esnaf bitti diye ağlıyorlar.
Büyük marketlerden aldıklarım 1 tanesi hariç iyi çıktı, o 1 taneyi de bölünmüş halde götürdüm yenisiyle değiştiler.
BIM'ın karpuzları da iyi. Üzerlerinde üreticinin adı soyadı, üretim yeri bile yazıyor.