Konu
Videolarım Facede Player Şeklinde Oynasın
13-07-2014, 21:16:32
#5
truser
beachturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
jwplayer 100 tekil den sonra zaten sıkıntı verir hocam cpu yüksek oranda artar abuk sabuk hatalar ile karşılaşırsınız önermemekle birlikte olmaz
ücretli playerlar işinizi görür r10 da satan vardı sanırım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:16:32 -->-> Daha önceki mesaj 18:15:19 --
beachturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
jwplayer 100 tekil den sonra zaten sıkıntı verir hocam cpu yüksek oranda artar abuk sabuk hatalar ile karşılaşırsınız önermemekle birlikte olmaz
ücretli playerlar işinizi görür r10 da satan vardı sanırım
böyle bişey buldum ?
http://www.jwplayer.com/blog/publish...h-a-jw-player/