Konu
Videolarım Facede Player Şeklinde Oynasın
13-07-2014, 21:13:54
#4
beachturk
truser adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
jwplayer kullanıyorum olmaz mı ?
jwplayer 100 tekil den sonra zaten sıkıntı verir hocam cpu yüksek oranda artar abuk sabuk hatalar ile karşılaşırsınız önermemekle birlikte olmaz
ücretli playerlar işinizi görür r10 da satan vardı sanırım