truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
jwplayer kullanıyorum olmaz mı ?
jwplayer 100 tekil den sonra zaten sıkıntı verir hocam cpu yüksek oranda artar abuk sabuk hatalar ile karşılaşırsınız önermemekle birlikte olmaz ücretli playerlar işinizi görür r10 da satan vardı sanırım