Kırmızısınnı nasil oluyorsa her seferind ebulurum
Ama gel gelelim her seferinde tadini tutturamiyorum. Fazle şeker sevdiğimdne olabilri

Atalarımız ne demiş At , Avrat , Silah
At , Avrat yiğidin sansina kalmıs birşeydir.
Bunun gibi karpuzda biraz öyle oluyor .

Sapı yeşi oo güzel taze dersin kabak cikabilir
Bir iki vurursun takır tukur ses gelir. tam olmamiş dersin kesersin 10 numara olmustur.
bi daha vurusun tog tog ses gelir tamam bu dersin. kesersin karpuz yeşil sapli olmasina rağmen geçmeye başlamiştir.