Konu sahibi arkadaşın izniyle bende birşey sormak istiyorum.Modem üst katta ve alt kattaki odalardan birisinde internet çekmiyor.Bu odada çekmesi için aşağıda çeken bir odaya access point koymam yeterli midir.? yoksa başka çözümü var mıdır.?