ayarları sıfırladım yine degişen birşey olmadı
+ - tuşlarını denedim o tuşlara basınca bip bip ses geliyor.
Hocam enter tuşuyla tam olarak ne yapmak istediğine bağlı sen açılışta dvd sürücüsünü göstermek için uğraşıyorsan her bios da enter işlem yapmaz en basit enterin çalışıp çalışmadığını test etmek için bios da bir kaç ayar değiştir ok tuşları ile +- pageup/down f5/f6 bunları dene sonrasında biosdan çıkmak istediğinde sana kaydedilsin mi diye sorar orda y veya n basıp enter yaptığında sistem yeniden başlıyorsa sorun enter da değil sorun doğru tuşları kullanmadığındadır.
Kolay gelsin.