ekranda tuşlarla ilgili hatırlatmalar yazar,oradan yola çıkarak denemeler yapabilirsiniz,bazen tuşlar farklılık gösterebiliyor,kısa zaman önce benimde başıma gelmişti,bot menüsünü ters tarafa doğru düzenlemiştim,yani alttakileri üste getiremeyince üsttekini alta indirmiştim,tuşları tam hatırlamıyorum ama farklı denemelerle dediğim yolla format atmayı başarmıştım.Umarım ipucu sağlamış olur bu dediklerim size.