EgeBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayarları sıfırladım yine degişen birşey olmadı

+ - tuşlarını denedim o tuşlara basınca bip bip ses geliyor.
pgdn pgup tuşlarını denedinmi üstad.

En kötü ekranın en altında hangi tuşların ne işe yaradığı yazar oraya baktınızmı