Qarinqo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayarları sıfırla F9 olması lazım. Birde enter ile işlem yapmıyorsa -+ bunları dene.
ayarları sıfırladım yine degişen birşey olmadı

+ - tuşlarını denedim o tuşlara basınca bip bip ses geliyor.