babam o işten iyi anlar. çocukken karpuz yetiştirmişler. hatta 1-2 tane şuanda bahçemizde var. bende anlarım ama babam kadar değil. vurduğunda çıkan ses dışında çok şey var ama nasıl anlatıyım şimdi sana

aslında rengi çizgileri büyüklüğüne göre ağırlığı çıkan ses kabugun sertliği ohoo çok ..
edit: ben iyi kavun seçerim. o basit zaten koklicaksın

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:01:57 -->-> Daha önceki mesaj 00:59:05 --
Sapı olmayan karpuzu almamanı tavsiye ederim. Sapı olucak ve yeşil renkte kurumamış olacak. Bu karpuz taze, yeni koparılmıştır. Karpuzun dışına bakarak seçmemelisin. Karpuzdan tık tık tık diye ses gelicek vurduğunda böyle elle tartıcaksın falan öyle seçiceksin.
kolay kolay kimse saplı satmaz. hem dizilirken zorluk olur hemde bekleyen karpuz kendini belli eder. karpuz yeri geliyor 10 gün bekliyor sonra satılıyor. saplı olursa bu olmaz onun için direk tarlada sapsız kesiyorlar..