wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat onda 728x90 reklam boyutu ve 468x60 da işin içine giriyor o yüzden istemiyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:47:29 -->-> Daha önceki mesaj 22:46:51 --



WpTouch kullanıyorum peki napmalıyım hocam temayı responsive yapma durumum yok
reklam koyulacak yerde yani yazi kismindaki div genisligi 700px den kucukse kucuk banner cikar bilgisayardan girince (cok iyi bir secim)...
cepten veya tabletten girince ise ekran boyutuna gore kutu reklam cikar cogunlukla (300x300 gibi )