BTNbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu mesaj bana ise Maalesef daha hiç başvurmamıştım reklam store ile devam ediyordum. Yalnız çok geç kalmışım gelir oradan kat kat fazla.
geç kaldığını bilmen güzel ..Zararın nersnden dönsen kar..