prindelliyi tanımam etmem adını bile daha önce duymamıştım gelince hayırlısı olsun dedim.Ama yıllardır beklerden sıkıntı çektigimiz halde ne kadar kötü beceriksiz olsada şutları uzaya atsa da tüm oyunculardan istekli oynayan biriydi sabri.Eyvallah yollarsın beğenmezsin ama böyle olmamalıydı adam gibi konuşun fes edin karşılıklı sözleşmesini nedir bu..Sabri benim her zaman en sevdigim futbolculardan biri olmuştur yüreğini ortaya koyarak oynar beceriksiz ve kötü olsa bile..