Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sabri bazı maçlarda çok iyi oynar ,canını dişine takar , koşar..Ama yıllardır futboluna pek bir şey koyamadı.Taraftarın gözünde fenomen haline geldi. Bu sayede Galatasaray da ki ömrünü de uzatmış oldu. Derbi maçlarında ki hırçınlığı , futbol bilgisinin önüne geçti. Takımda bu sayede yer edindi. Belki yapılan tavır doğru değil ama artık 4 büyüklerde bu kadar rahat duramayacağını anlaması gerekirdi. Ben bir Galatasaraylı olarak olayın şeklini çok doğru bulmasam da artık Sabri'nin gitmesi gerektiğini düşünüyordum. Çok para kazandırdı Galatasaray , araba koleksiyonuna çok katkıda bulundu..Ama son senelerde aynı katkıyı alamadık.Kritik anlarda açtığı ortalarla bile alternatiflerinin her zaman var olduğunu bize zaten gösterirdi.