AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, iyi gorunuyor. Hangi program ile kodladiniz acaba? Yapımcı Kerem Akyol yazyor googleplayde sizsiniz sanirim.

Basarilar.
Kodlama bana ait değil lisansı ile satın aldım.Yorum için teşekkürler.