Elinde daha iyisi varsa Sabri'yi ilk 11'de oynatmazsın,görüşüne saygı duyarız ancak G.s. için her maç formasını ıslatan,canını dişine,takarak oynayan,tekmeye kafa sokan ve Türkiye'nin,Galatasaray'ın çocuğunu (üstelik bu yabancı sınırı varken) kampa çağırmazsan olmaz Prindelli , ilk hatan hayırlı olsun.Taraftarı karşına alırsan sen de ilk yarı gelmeden bavulunu toplayabilirsin. Bence yanlış karar.