1 Yıllık " İndirim Kulübü " üyeliği satın aldım ve süresi bitmek üzere olan 8 domain'imi yeniledim. Her birinden 10 $ civarı kazancım oldu 60 $ verdim 1 yıllık ama 8 domain için 80 $ zarardan kurtulmuş oldum. Tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakıyorum madem öyle yada böyle bir miktar girecek, yapacak birşey yok.
Buradan domain yenileyecek olanlar İndirim Kulübü üyelerine domainleri gönderip yeniletip geri alsalar ve bu üyeliği alanlara 50 kuruş 1 lira felan domain başı avanta verseler bu işi en az zararla atlatmış olmaz mıyız ? Türk aklı işte nereden kısabiliriz diye düşünüyor insan