SeoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar yarın direksiyon sınavı var bugün yol güzergahını tanımak için sürücü kursu çağırdı. araca bindik okul bahçesindeydi araba.
Oruç başıma vurmuş havada sıcak arkadaki beyaz pota direğini farketmedim kör noktada kalıyordu. arka arka gelirken hafif değdirdik çaaaat etti ses geldi inip baktık.


Araç hyundai getz. Resimdeki kırmızı daire ile gösterdiğim yer dairenin genişliğinde içeri girdi biraz.
ok işaretleri ile gösterdiğim yerlerde biraz çizildi. Görevliye sordum ne olacak bu dedim ödeyeceksin dedi. Telefonda da sigortayı arayın falan dedi baskasıyla konusuyordu. Masrafı ben mi ödemeliyim? sigortaya yaptırıyorlar. Ne kadar masraf çıkar sizce? sadece içine girmiş onu düzeltecekler.
Birazda çizilme var.



Hocam sonuç ne oldu,bir gelişme varmı ?