@agumba
Aracı firma nerede bilmiyorum ama bu 7 gün süre'ye ek olarak dağıtımdan da 3 gün gecikirse 10 gün eder ki bu da sıkıntı teşkil edebilir. Sonuçta bende aracıyım tamam hoş güzel fiyat iyi lakin gün sorunu bir ihtimal dediğim gibi rahatsız olmalarını sağlayabilir. Her neyse nasip olursa bir gün deneriz bastırırız bakalım ne kadar sürede geliyor kalitesi nedir ona göre devam edebiliriz.

Kargo hangi firma acaba? Kargo ücreti ne kadar tutar ?