merhabalar..
bilgisayar kasası bakıyorum da. güç kaynağı 700den aşağı olmayan. güç kaynağı dahili değil ise kendim de alabilirim sonradan.bilgisyarı oyun için toplayacağım..
cooler master veya thermal bakıyorum..kullanan arkadaşların görüşlerini almak istiyorum..