biraz iyi birazda kötü oldu aslında
iyi oldu, ucuz diye beş para etmeyen bir sürü domain alanlar oldu.
satarım hayalleri ile işi bilmeyen bir sürü kişi abuk sabuk şeyler aldı. adam projelendireceğim deyip 100 küsür domain aldı. kaç aktif siten var dediğimde 2 dedi, ilgileniyor musun dediğimde en son 2 ay önce içerik girebildim diyor. ve bu adam 100 küsür domaini açıp içerik girecekmiş sadece güldüm
kötü oldu, cidden bu işi merak edip girmeye çekinen küçük birkaç kardeşime uyguna domain alıp hediye ediyordum. hem meraklarını gideriyor hem öğreniyorlardı. (herhangi bir kârım olmadan tamamen onlara veriyordum) güzelde oluyordu artık başka bahara kaldı