MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu nasıl bir kafa yapısı?
milletin ucuzdan domain alması seni rahatsız etmiş baya sanırım.
kafa yapısı ile alakası yok bu sektörden ekmek yiyen birisi olarak bu kadar düşük fiyatlara sırf inat uğruna getirmeleri rahatsız etti beni yoksa kimsenin bu fiyatlara domain reglemesine birşey demem öylede bir hakkım yok zaten sonuçta firma bi kod vermiş bunu kullanmak herkesin hakkıdır ama 1.10 tl alınan bir domaini sırf inat uğruna 1.5 tl regliyoruz diyenlere sitemim benim