ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çokta iyi oldu hadi satın bakalım 1 tl ye 2 tl ye domain serbest piyasaya
bu nasıl bir kafa yapısı?
milletin ucuzdan domain alması seni rahatsız etmiş baya sanırım.