Merhabalar,
Ömrümde ilk defa trafik cezası yiyorum ve bu konu hakkında bir sorum olacak arkadaşlar.
Geçen hafta 102 km/h ile radara girmişim ve 173 TL para cezası kesilmiş.
Şimdi sormak istediğim;
- İnternet vergi dairesinden sorguladığımda Trafik Para Cezanız Bulunmamaktadır gibi bir uyarı alıyorum. Buradan ödeme yapamıyor muyum?