Reklam paketleri hizmeti vereceğinizi yazmışsınız, reklam paketi değil reklam hesabı arıyor forumda herkes, kendi reklamını kendi vermek istediği an müdahale etmek istiyor.
Umarım yazıyı detaylı incelemişsinizdir. Zaten kullanıcıların sürekli banlanmalarının sebeplerinden biri de bu. Akıllılık yaptığmız firma "Facebook" olduğunu düşünürsek; onaylı hesap diye birşey yoktur. Lütfen yanlış anlamayın fakat, onaylı hesap dediğiniz(maximum telefonla onaylıdır) ,reklam devreye girince kayıp gider. En basitinden şu şekilde düşünebilirsiniz. Facebook'a istanbulda evinizde giriyorsunuz. Aynı adresin bilgilerini bana verin ben izmirden giriş yapayım. Direk güvenlik korumaları başlayacaktır. Aklınıza takılan birşey varsa yazın lütfen