1-2 gün telde konuştuk, yaşı başı var. adam gibi birine benziyordu maalesef hocam.
Bugün az önce savcılığa şikayette bulundum. bakalım zaman neyi gösterecek..
7 8 ay içinde onun evine kağıt gidicek sonra ifade vericek falan filan bence iletişim kurup savcılıkla ilgili bir resim gönderin ücret iadesi isteyin yapmazsada kendi bilir şu mübarek ramazan günaha giriyorlar