cculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni süreçte faaliyetlerini hızlandırdığım EkoGSM firmam için reklam vermek istiyorum.
Ödemenin kayıt olan üye başı yapılmasını istiyorum, kayıt zaten ücretsiz.
Sistemde, aboneler arası konuşma,sms,faks ücretsiz. Diğer operatörleri ve yurt dışı aramanın çok ucuz olmasının yanında, binbir tane özelliği ve kolaylığı var. Sabit ücret yok ve sistem ön ödemeli çalışıyor. Fakat insanların böyle bir şeyin varlığından bile haberleri yok. Anlatmakta dahi güçlük çektiğimi söyleyebilirim. Genelde insanımız haklı olarak hep ucunda bir düzenbazlık arıyor.

Konuyla ilgili, reklam verecek yayıncılar arıyorum. Reklamı özellikle nerede ne şekilde vermem gerektiği konusunda tavsiyelerinizi de almak isterim.

Söylediğim gibi, dönüp duran banner reklamlar benim işime gelmez. Sisteme gerçekten insanların yeni numara alarak veya sabit numaralarını taşıyarak üye olması gerekiyor.

Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Site link : www.ekogsm.com
hocam k bakmayın burdan yazdım ö.m kutunuzu boşaltırmısınız mesaj yazamıyorum