Merhaba arkadaşlar, biraz önce webmaster toolstan mail aldım. Webmaster toolsa girince de bir siteme 'bulunamadı hatalarında artış' mesajının gönderildiğini gördüm. Sitem sağlık durumu olarak da Webmaster Tools'ta en aşağıya indirilmiş. Domaini yaklaşık 1 ay önce alıp kullanmaya başladım, hitler vs de iyi gidiyor. Ancak domain daha önce kullanılmış ve google onları indexlediği için sürekli yeni 404 hataları buluyor. Ve bugün de bu mesajı göndermişler. 165 tane bulunamayan url var. Ne yapabilirim bu konuda arkadaşlar, ve sitenin gidişatı herhangi bir zarar görür mü?