RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail gelmiyor diye biliyorum sadece red mailleri geliyor.
Kırmızı şerit gidip reklamlar gözüküyorsa hayırlı olsun onaylanmıştır.
Teşekkürler hocam. Peki tıklanma ne zaman sisteme işleyip görüntüleniyor.