1 Hafta önce adsense başvurmuştum. Şimdi baktığımda üstteki kırmızı şerit gitmiş ve siteye reklam koydum görüntülenebiliyor. Fakat Mail gelmedi ayrıca reklama tıkladığımda tık sayısı güncellenmedi 0,00 görünüyor hala 20 dk önce ekledim. Şimdi tam olarak ne oldu. Mail gelmeli mi