CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
client home -> ipaddresses -> ipaddress home -> domain config

bu menüleri takip edip domainconfig sayfasında selectboxdan domaininizi seçip kaydedin düzelmesi gerekir düzelmesse reboot edin kesin düzelicektir.
Peki her seferinde boyle yapmak mi gerekiyor. Mağlum resel hesabinda boyle bişiye izin vermiyor.
+ reset atmayincada düzelmedi.