Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben ehliyet almak istiyorum ancak bir sorunum var sizlerden bilgi istiyorum.
Ben yeşil ve kırmızıyı yanyana konulduğunda ayırt edebiliyorum.Ancak internet sitelerindeki renk testlerinde ya yanlış söylüyorum ya da göremiyorum.Bu ehliyet almamda sıkıntı doğrucak mı?
Renk körlüğü testi sağlık raporu alırken mi yapılıyor yoksa ehliyet alacağım kurum mu?
Yarın gidip kursa başvuracaktım ama geri adım atmak zorunda kaldım.Şimdi ehliyet alamaz mıyım? Böyle bir durumu olup ehliyet alanlar var mı?