İlginiz için teşekkür ederim arkadaşlar.
Gönderiilen tüm mesajları cevapladım sanıyorum. Ancak arada cevaplamayı unuttuğum olduysa lütfen hatırlatın.
Genel olarak yapılan işlem sayısına göre ücretlendirme öne çıkıyor. Sadece onay değil, silinen geçersiz sorular için de ödeme yapmaya karar verdim ancak maalesef işlem başı ücretler fazla olamıyor bu durumda.
Kontrol paneline ücret hesaplama ve ödeme bildirimi vs gibi ek bir özellik eklemeye karar verdim, eğer düşündüğüm şeyi yapabilirsem iletişime geçen bir çok arkadaşa eğer dilerlerse bir moderatör hesabı açabilirim.
Ancak günlük yayına alınan soru sayısını 100 ile sınırlamayı düşünüyorum.
Sistemde şuan onay bekleyen 30bin civarında soru bulunmakta. Ancak benim tahminim bu sorulardan onaylanabilecek kalitede soru sayısı 3bin'i geçmez.