Bence tam tersini yapın. Türkçe içeriği ingilizce yapıp yayınlayın. Malesef Türkçe içerikle pek kazanılmıyor. En kötü Avrupa , Amerika TBM'si 0.60
amacım bu değil sadece adsense sıkıntı yaratır mı merak ediyorum özellikle resim konusunda ne yapmalıyım