hmm anladım. bende zaten bu alanı tam iştirak edemedim. beğenileri yorumlara mı atıyorlar, yoksa hayran sayfasına kişi olarak mı beğeni kasıyorlar diye.. sanıyorum yorum pek yapan yok galiba..
türk yabancı önemli değil aslında farketmez.. beğeni gözüksün yeterli olacaktır diye düşünüyorum.
Cyberrhye özel mesaj atıyorum bi bakarsın bakalım.