hocam normalde kasıyorum ama full türk olmaz geneli yabancı olur sistemim öyle çalışıyor dilerseniz şöyle yapalım 1k beğeni yorum 3tl kasıyodum daha önceden 2tlden kasarız 1kyı
siz link verin ben bir sistemi deniyim 1k atarsa ödemeyi yaparsınız atmazsa canınız sağolsun