attığım yorumları beğeni ile kasmak istiyorum.
yani attığım her bir yoruma en az 1000'er tane beğeni yapmak istiyorum.
yapabilen var mı. ve fiyat verir misiniz. hemen yaptırmak istiyorum duruma göre ??
malesef okadarı zor yapabılen varsa blmıyorm benım kendı sıstemım var 50-100 asarsı cekıor smdılk ılerleyen zamanlarda 300-400 olcak