Yönlendirilmediği sürece çok oyalanıyorlar. Eksik yorumlayıp sanığa ait bilgisayarlara el koymayabiliyorlar. Bu yüzden saldırının niteliği açık yazılmalı derim.
Siz bilişim üzerine mi avukatlık yapıyorsunuz?
Evet çoğunlukla bilişim davalarına bakıyorum son 3 yıldır