Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zamanında bir reklam firmasının reklamını adsense altına koymuştum hesabım banlandı 4 5 sene vardır. Daha sonra itiraz ettim sadece deneme amaçlıydı filan gibi .açmışlardı. 4 sene önce böyle bir sorun olmuştu ha belki o zaman başka birşyden banlandım ve 4 senedir adsense kullanıyorum.
Adsense bir çok firma reklamları ile yerleşimlerde sıkıntı çıkarmıyor hocam. Yeterki siteniz uygun ve reklam yerleşimleri düzenli olsun.